Subject: FW: Küsimus bussipeatusete ja IKÕ kohta
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 10:35:02 +0200

From: Ene Nüganen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 28, 2024 4:14 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus bussipeatusete ja IKÕ kohta

Tere!

Kati Banhard suunas Teilt küsima, milline võiks olla tegevuste vajadus.
Nimelt soovib Rapla Vallavalitsus asendada kohati lagunenud ja kohati
üldse puuduvad bussiootepaviljonid. Küsimus, kas selleks tuleb taotleda
TRAM-ilt isikliku kasutusõiguse ala vastavalt PARI-süsteemis tehtud
ruumikujule? Kas ala võib vastata paviljoni välismõõtudele või peab
suurema taotlema?

Vardi metskond 44 Kodila tee 66901:004:0023

IKÕ puudu

alus olemas

Lammutada

15 Tallinna-Rapla-Türi tee Töngi peatus  66801:001:1930

IKÕ puudu

alus olemas

lammutada

15  Tallinna-Rapla-Türi tee Kärneri peatus  66801:001:1928

IKÕ puudu

alus olemas

lammutada

20141 Rapla-Varbola tee Alu tee peatus 66801:001:1831

IKÕ puudu

alus olemas

lammutada

28 Rapla-Märjamaa tee  11,146  km Jalase peatus kat 65401:002:1370

IKÕ puudu

alus olemas ,kitsas

pole hetkel paviljoni

20143 Rapla-Aranküla tee Vallamaja (Uusküla) 66904:001:2000

IKÕ puudu

alus olemas

pole hetkel paviljoni

Kodila tee bussipeatuses on päikesepaneelil valgustav tänavavalgustuslamp.
On selle kohta TRAM-il mingit infot, kes selle omanik on? Otsisin Rapla
valla dokumentatsioonist, kuid tulemuseta.

Kui kirja sisu ei puuduta Teie tööülesandeid, olen väga tänulik, kui
saadate info kelle poole pöörduda.

Lugupidamisega

Ene Nüganen

maakorralduse peaspetsialist

5818 8845

Rapla Vallavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.